Zamknij
REKLAMA

Czy można znaleźć pracę w agencji reklamowej i jaką?

06:24, 28.05.2018 | Materiały partnera
REKLAMA
Skomentuj
Fot. Materiały partnera

Rynek pracy bywa zaskakujący i przewrotny. Często ludzie z różnym doświadczeniem czy wykształceniem trafiają w miejsca, które z pozoru są dla nich abstrakcyjne, niepasujące wręcz do wcześniej wykonywanych obowiązków. Po czasie okazuje się, że są w idealnym miejscu, które wręcz jest skrojone na ich miarę. Tak bardzo często dzieje się w przypadku aplikacji do agencji reklamowej.

Dla ludzi z różnymi poglądami i pasjami

Pięknem w przypadku miejsc kreatywnych jest fakt, że klientem może być każdy. Sklep internetowy z bielizną, drużyna piłkarska, deweloper mieszkaniowy czy producent stolarki. Nigdy nie wiadomo, kto będzie po drugiej stronie słuchawki, gdy my podniesiemy telefon, lub czym zajmuje się firma, na której spotkanie właśnie zmierzamy. Dlatego agencja reklamowa jest miejscem, które może przyjąć różne talenty.

Z ciekawości spojrzeliśmy na ostatnie ogłoszenia w różnych miejscach, które zajmują się reklamą. Spodziewacie się chyba marketingowców, którzy będą kreatorami reklamy, copywriterów i grafików? Po części jest to prawda, ale nie całkowita. W tego typu miejscach szukają także handlowców, obsługi klienta, doradców, konsultantów czy speców od IT. Zainteresowania? Im dziwniejsze, tym lepsze. A co z wykształceniem? Wiecie, że mało która agencja reklamowa napisała w wymaganiach, jakiego profilu pracownika szuka?

A więc kogo najczęściej szukają w agencjach reklamowych?

Najczęściej poszukiwane są osoby z wszechstronnymi umiejętnościami, zainteresowaniami i doświadczeniem. Jeżeli pracowałeś jako księgowy w dużej korporacji, nie oznacza, że nie masz szans na umowę w takim miejscu. Byłeś piłkarzem? Droga otwarta - w reklamie liczy się pomysł, kreatywność, doświadczenie, niekoniecznie branżowe i otwarty umysł. Jeżeli jesteś i kontaktową osobą, która nie boi się rozmowy, łatwo nawiązujesz relacje z innymi, zarażasz swoim optymizmem i lubisz ciężko pracować - angaż w agencji reklamowej jest dla Ciebie.

Trzeba też pamiętać, że to nie jest łatwa praca, często z nienormowanymi godzinami, bo liczy się efekt. Czasami można siedzieć po 10 godzin w biurze, gdy innym razem wystarczy jedno spotkanie w ciągu dnia i resztę czasu można poświęcić na szkolenia, szukanie inspiracji lub po prostu rozmowę z ludźmi. Jak widać zatem, praca w agencji, przy reklamie, przy kreacji, przy tworzeniu czegoś z niczego, może być bardzo ekscytująca i przede wszystkim, może być zajęciem, w którym się sprawdzisz.

(Materiały partnera)
REKLAMA

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma , oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© glosgdyni.pl | Prawa zastrzeżone