Zamknij
REKLAMA

Czy można znaleźć pracę w agencji reklamowej i jaką?

06:24, 28.05.2018 | Materiały partnera
Skomentuj
Fot. Materiały partnera

Rynek pracy bywa zaskakujący i przewrotny. Często ludzie z różnym doświadczeniem czy wykształceniem trafiają w miejsca, które z pozoru są dla nich abstrakcyjne, niepasujące wręcz do wcześniej wykonywanych obowiązków. Po czasie okazuje się, że są w idealnym miejscu, które wręcz jest skrojone na ich miarę. Tak bardzo często dzieje się w przypadku aplikacji do agencji reklamowej.

Dla ludzi z różnymi poglądami i pasjami

Pięknem w przypadku miejsc kreatywnych jest fakt, że klientem może być każdy. Sklep internetowy z bielizną, drużyna piłkarska, deweloper mieszkaniowy czy producent stolarki. Nigdy nie wiadomo, kto będzie po drugiej stronie słuchawki, gdy my podniesiemy telefon, lub czym zajmuje się firma, na której spotkanie właśnie zmierzamy. Dlatego agencja reklamowa jest miejscem, które może przyjąć różne talenty.

Z ciekawości spojrzeliśmy na ostatnie ogłoszenia w różnych miejscach, które zajmują się reklamą. Spodziewacie się chyba marketingowców, którzy będą kreatorami reklamy, copywriterów i grafików? Po części jest to prawda, ale nie całkowita. W tego typu miejscach szukają także handlowców, obsługi klienta, doradców, konsultantów czy speców od IT. Zainteresowania? Im dziwniejsze, tym lepsze. A co z wykształceniem? Wiecie, że mało która agencja reklamowa napisała w wymaganiach, jakiego profilu pracownika szuka?

A więc kogo najczęściej szukają w agencjach reklamowych?

Najczęściej poszukiwane są osoby z wszechstronnymi umiejętnościami, zainteresowaniami i doświadczeniem. Jeżeli pracowałeś jako księgowy w dużej korporacji, nie oznacza, że nie masz szans na umowę w takim miejscu. Byłeś piłkarzem? Droga otwarta - w reklamie liczy się pomysł, kreatywność, doświadczenie, niekoniecznie branżowe i otwarty umysł. Jeżeli jesteś i kontaktową osobą, która nie boi się rozmowy, łatwo nawiązujesz relacje z innymi, zarażasz swoim optymizmem i lubisz ciężko pracować - angaż w agencji reklamowej jest dla Ciebie.

Trzeba też pamiętać, że to nie jest łatwa praca, często z nienormowanymi godzinami, bo liczy się efekt. Czasami można siedzieć po 10 godzin w biurze, gdy innym razem wystarczy jedno spotkanie w ciągu dnia i resztę czasu można poświęcić na szkolenia, szukanie inspiracji lub po prostu rozmowę z ludźmi. Jak widać zatem, praca w agencji, przy reklamie, przy kreacji, przy tworzeniu czegoś z niczego, może być bardzo ekscytująca i przede wszystkim, może być zajęciem, w którym się sprawdzisz.

(Materiały partnera)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
© glosgdyni.pl | Prawa zastrzeżone