Zamknij
REKLAMA

Pozyskiwanie klientów w sieci – dwa skuteczne sposoby!

14:30, 30.03.2018 | materiał partnera
REKLAMA
Skomentuj
Fot. materiał partnera

Niekiedy o własnych siłach nie jesteśmy w stanie zadbać o każdy szczegół promocji naszej marki w internecie, a już tym bardziej zapewnić sobie trwałego dopływu potencjalnych klientów. Aby efektywnie działać na polu WWW potrzeba nie tylko ogromnej wiedzy o mechanizmach, stronie technicznej i algorytmach Google, ale także lat doświadczeń z różnymi strategiami i metodami marketingowymi. Dlatego na początku naszej drogi najlepiej zdać się na pomoc profesjonalnej, sprawdzonej agencji internetowej, która zapewni nam wyniki.

SEO – wybór dla konsekwentnych przedsiębiorców

Tradycyjną już metodą promocji sieciowej jest dobrze znane wszystkim pozycjonowanie stron www, nazywane w skrócie SEO. Dzięki zabiegom optymalizacyjnym zyskasz szansę na zwiększenie ilości odwiedzin użytkowników w twoim serwisie, a w rezultacie może udać Ci się realnie podnieść sprzedaż oferowanych produktów i usług. Działa to w oparciu o założenie, że poszukujący towaru konsumenci najczęściej skupiają się na pierwszej dziesiątce wyników Google. Jeśli zatem Twoja witryna znajdzie się w TOP 10 lub TOP 3 rezultatów wyszukiwania na dane frazy i słowa kluczowe, Twój traffic z całą pewnością zwiększy się, a internauci będą darzyli twoje logo większą dozą zaufania. – podkreśla specjalista – pozycjoner z wrocławskiej agencji afterweb.pl.

Pozycjonowanie ma jednak swoje wady – jedną z nich jest fakt, że na wyniki działania akcji podejmowanych przez fachowców SEO trzeba czekać niekiedy nawet kilka miesięcy. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, jeśli pomyślimy o ogromie pracy, jaką jest dziś optymalizacja strony i związane z nią aktywności, jak choćby pozyskiwanie wartościowych linków czy tworzenie unikalnych a zarazem atrakcyjnych treści (dla robotów i ludzi). W ostatecznym rozrachunku pozycjonowanie pozostaje jednak usługą nie mającą sobie równych.

Szybie efekty i nieograniczony zasięg z linkami sponsorowanymi

Inną techniką zapewniającą uwagę klienta w sieci pozostaje wykupienie reklamy wprost w wyszukiwarce Google. Dzięki tej alternatywie nasze oferty i propozycje będą mogły pokazywać się w pierwszej piątce wyników na dane słowa kluczowe oraz zapytania, zaś my zapłacimy tylko za konkretne przejścia zainteresowanego internauty na naszą witrynę. Adwords, czyli narzędzie do obsługi kampanii linków sponsorowanych daje nam prawdziwe morze możliwości. Bez trudu dobierzemy tu odpowiednie frazy kluczowe dla naszej branży, a nawet zaplanujemy pory wyświetlania banerów oraz profil wiekowy odbiorców. A zatem dopóki mamy budżet na tego rodzaju działanie, dopóty nasza witryna będzie mogła się cieszyć wysoką lokatą w wynikach wyszukiwania, co stanowi podstawę dzisiejszego wyścigu o konsumenta.

(materiał partnera)
REKLAMA

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© glosgdyni.pl | Prawa zastrzeżone | 2018