Zamknij

Weź udział w Pitching Forum

21:28, 09.08.2018 | C.M
REKLAMA
Skomentuj
fot. Gdynia.pl

Tworzysz filmy dokumentalne o tematyce historycznej i chcesz przedstawić swoje pomysły inwestorom, dystrybutorom i nadawcom telewizyjnym? Nie czekaj i zgłoś się do udziału w Pitching Forum. Chętni mogą wysyłać swoje aplikacje do 24 sierpnia. Forum odbędzie się w dniach 29 września – 1 października w Gdyni, w ramach 10. edycji Festiwalu Filmowego „Niepokorni, Niezłomni, Wyklęci”. 

Pitching Forum to szansa dla producentów i reżyserów historycznych filmów dokumentalnych. Będą oni mogli zaprezentować swoje projekty przed gronem redaktorów zamawiających z Telewizji Polskiej oraz przed przedstawicielami instytucji publicznych, które wspierają produkcję filmów historycznych w Polsce.

Szczególnie poszukiwani są twórcy filmów opisujących najnowszą historię Polski – od 1939 do 1989 roku.

Czym jest pitching? To krótka, trwająca do 5 minut, publiczna prezentacja projektu filmu przed gronem potencjalnych inwestorów, sponsorów, dystrybutorów i nadawców. Służy pozyskaniu finansowania na pomysły będące jeszcze w fazie przygotowań (developmentu) lub już w trakcie realizacji (work in progress).

Forum rozpocznie się 29 września i potrwa do 1 października. Właściwą sesję pitchingową poprzedzą dwudniowe warsztaty. Ich uczestnicy, pod okiem doświadczonych twórców filmowych i ekspertów, przygotują swoje projekty do prezentacji. Zapoznają się też z zasadami funkcjonowania rynku filmowego, poznają decydentów z branży filmowej oraz ich potrzeby programowe. Udział w warsztatach i sesji pitchingowej jest bezpłatny.

Żeby mieć szansę wzięcia udziału w Pitching Forum, należy wypełnić kartę zgłoszeniową. Dołączyć trzeba także krótki opis filmu (maksymalnie 1 strona A4), jego budżet oraz CV producenta lub profil firmy (maksymalnie pół strony A4). Wszystkie dokumenty muszą być zapisane w formacie PDF. Podpisaną kartę oraz załączniki należy wysłać mailem na adres: [email protected]. Dodatkowo na ten adres poprzez serwis WeTransfer trzeba przesłać również zwiastun filmu w formie prezentacji audiowizualnej. Zgłaszać można się do 24 sierpnia.

Szczegóły są dostępne tutaj.

Spośród nadesłanych zgłoszeń organizatorzy wybiorą maksymalnie 15 projektów. To ich autorzy zostaną zaproszenia do udziału w Pitching Forum. Wyniki zostaną ogłoszone na stronie www.festiwalnnw.pl.



Organizatorem Pitching Forum jest Stowarzyszenie Scena Kultury, które prowadzi projekty z zakresu organizacji dużych wydarzeń kulturalnych i oświatowych.

Magdalena Czernek / UM Gdyni

[ALERT]1533842854218[/ALERT]

 

(C.M)
REKLAMA

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma , oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© glosgdyni.pl | Prawa zastrzeżone