Zamknij

Wymyśl logo dla Centrum Kultury i zgarnij nagrodę!

18:34, 08.03.2018 | R.K
REKLAMA
Skomentuj
materiały prasowe Centrum Kultury w Gdyni

Centrum Kultury w Gdyni jeszcze w tym roku ma przenieść się do nowej siedziby. Będzie to Konsulat Kultury, który powstaje w Domu Marynarza Szwedzkiego. Wraz z nową siedzibą instytucja ta zyska też nową nazwę – Gdyńskie Centrum Kultury. W związku z tą zmianą Centrum Kultury w Gdyni ogłosiło konkurs na zaprojektowanie nowego logotypu i systemu identyfikacji wizualnej. Zwycięzca otrzyma 15 tysięcy złotych.

Centrum Kultury w Gdyni szuka wykonawcy, który stworzy mu nowy logotyp. To konieczne, bo instytucja ta, po przeniesieniu do nowej siedziby, zmieni nazwę na Gdyńskie Centrum Kultury. Dlatego ogłoszono konkurs na zaprojektowanie systemu identyfikacji wizualnej właśnie dla nowej nazwy centrum. Identyfikacja ma nawiązywać do charakteru dotychczasowej i planowanej działalności oraz charakteru i prestiżu nowej lokalizacji – modernistycznego budynku Konsulatu Kultury, który powstaje w Domu Marynarza Szwedzkiego.

Konkurs ma charakter otwarty. Żeby wziąć w nim udział, trzeba przedstawić portfolio, które zawiera minimum trzy projekty identyfikacji wizualnych. Należy je przesłać do 14 marca na adres: [email protected] Portfolio trzeba zapisać w formacie PDF, a plik powinien być zatytułowany nazwą autora. W treści e-maila należy napisać dane kontaktowe autora: imię i nazwisko, adres, numer telefonu i stronę www. W tytule wiadomości trzeba wpisać: „Zgłoszenie konkursowe CKG”.

Nadesłane zgłoszenia przeanalizuje jury konkursowe. Wyłoni ono, do 22 marca, pięciu projektantów, których prace okażą się najciekawsze. Przejdą oni do drugiego etapu konkursu. Będzie on polegał na przygotowaniu projektów identyfikacji wizualnej dla Gdyńskiego Centrum Kultury. Wybrani projektanci będą musieli, do 20 kwietnia, stworzyć dwie wstępne koncepcje logo wraz z przykładowymi propozycjami użycia znaku np. na papierze firmowym, wizytówce, reklamie czy gadżecie promocyjnym. Logotyp może składać się z sygnetu i nazwy lub z samej nazwy. Spośród przedstawionych projektów jury wybierze jeden najlepszy, który zostanie zrealizowany i stanie się znakiem Gdyńskiego Centrum Kultury. Zwycięzca otrzyma nagrodę główną – 15 tysięcy złotych (brutto). Pozostali uczestnicy drugiego etapu konkursu dostaną cztery równorzędne nagrody w wysokości 1500 złotych (brutto). Wyniki konkursu poznamy 11 maja.

Centrum Kultury w Gdyni jest samorządową instytucją kultury. Organizuje lub współorganizuje wiele imprez kulturalnych, takich jak spektakle teatralne, koncerty, festiwale, warsztaty, odczyty poezji i wystawy. Współpracuje z Wydziałem Kultury i wieloma innymi instytucjami w mieście. Jeszcze w tym roku Centrum Kultury ma się przenieść do nowej siedziby, która powstaje w Domu Marynarza Szwedzkiego. Został on zbudowany w latach 1935-1936 według projektu Stanisława Płoskiego. Jest przykładem charakterystycznego dla Gdyni modernizmu. Budynek objęty jest opieką Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Doskonałe położenie, zabytkowa duża sala oraz potencjał budynku stanowiły powód, by przenieść tam siedzibę Centrum Kultury. Plan ten pozwolił myśleć o dalszym rozwoju działalności kulturalnej instytucji. W budynku, który będzie nosił nazwę Konsulat Kultury, swoje siedziby będą miały dwa podmioty: Wydział Kultury Urzędu Miasta Gdyni oraz Gdyńskie Centrum Kultury.

Do pobrania:

Plik pdfRegulamin konkursu na zaprojektowanie systemu identyfikacji wizualnej dla Centrum Kultury w Gdyni - rozmiar: 218kb

Magdalena Czernek/UM Gdyni

[KONKURS]3[/KONKURS]

[ALERT]1520531092757[/ALERT]

[DAWNY]1520531119502[/DAWNY]

 

Opozycja w Radzie MiastaZagłosuj, aby zobaczyć wyniki

(R.K)
REKLAMA

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma , oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© glosgdyni.pl | Prawa zastrzeżone